Thursday, October 28, 2010

Keahlian Untuk Keselamatan Alam Suria Makin Meningkat..

Salam semua..keahlian untuk keselamatan Alam Suria makin meningkat selepas yuran sekuriti diturunkan ke RM15 berbanding dahulu iaitu sebanyak RM35. Terima kasih kepada Tuan Pengerusi (En. Syukri) dan En. Azman berserta penduduk-penduduk yang lain yang berusaha menjayakan rancangan ini.Bersama-samalah kita terus memberi sokongan untuk kita menambah baik keselamatan kita di Alam Suria ini bagi menjamin keselamatan penduduk secara amnya dan keluarga kita secara khususnya...Berikut adalah petikan dari Facebook Alam Suria yang ditulis oleh En. Azman:

"Keahlian utk keselamatan setakat ini adalah seramai 166 ahli.Syukur Alhamdulillah seramai 86 ahli baru telah mendaftar menjadi ahli.Tak sia2 usaha Pengerusi, Aju, Cik Mat Silat, Tajul ,Kazrin, Jiran saya Faizal, Adik Tajul , geng2 16/7 , geng2 16/8, geng2 16/9, geng2 16/10, geng2 16/11, geng 16/12 dan sesiapa secara la...ngsung atau tidak dalam membantu mempromosi, memaksa(heheh) , memberitahu jiran2 dan kawan2..(kalau ada nama kawan2 yang tertinggal mintak maaf ler, maklum la dah tua).Walau bagaimana pn target kita adalah semua penduduk mesti menjadi ahli.Strategi2 telah di atur bagi menarik minat jiran2 yang lain.Sy merayu pada yang belum menjadi ahli utk mmberi kerjasama krn tanpa anda semua usaha ini pasti gagal.Jika ada sebarang kelemahan dari kami dlm usaha membaiki mutu keselamatan yg sedia ada kami meminta maaf.Sy bersedia berundur diri jika ada pihak yang merasakan dianya lebih berpotensi atau lebih berpengetahuan dalam menjayakn usaha ini.Terima Kasih sekali lagi dari kami."

P/S- Kepada penduduk yg belum menjadi ahli..renung2 kan lah..RM 15 sebulan..sehari 50 sen je..!!! apa nak kira....

5 comments:

  1. kalau ikut jam..2 sen ajer sejam..bayor aiskrim anak lagi mahal..!!!

    ReplyDelete
  2. aiskrim malaysia pn 20sen bro..tq la Shidi..memang kena la kau jd Raja Blog..alert, productive, sensitive, positive, jgn lepas nie kau jd fugitive dah ler..

    ReplyDelete
  3. bukan aper Man..umah ratus2 ribu boleh beli..15 hinggit pun x leh bayor..aper kes?...

    ReplyDelete
  4. sasaran kita sebanyak 300 buah rumah utk keahlian sekuriti...saya menyeru yg belum join silalah join ye..TQ

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Terima kasih n tahniah kpd Tn Pengerusi, AJK n semua yg berusha. Moga2 kpg kita akan sntiasa kekal slamat hasil usha murni tn2/pn2. Jika tiada halangan saya cdg snarai pnduduk(nama, alamat rmh n tel) dpt disenaraikan dlm blog bg mudahkan interaksi @ apa2 urusan antara kita

    ReplyDelete