Sunday, October 24, 2010

Badminton Di STC Sport Centre Meru-Aktiviti Sukan Mingguan Alam Suria




Salam semua.. Permainan badminton mingguan yang dianjurkan oleh Biro Sukan (En. Khairi dan En. Zahiri) telah dijalankan semalam di STC Sport Centre. Kedatangan pemain Alam Suria adalah amat menggalakkan dan amat dihargai. Aktiviti ini dapat merapatkan silaturahim antara penduduk disamping membina masyarakat yang sihat. Di sini saya menyeru agar semua penduduk yang berkelapangan untuk turut serta dalam menjayakan aktiviti-aktiviti seperti ini. Sebarang pertanyaan & cadangan bolehlah menghubungi En. Khairi di talian 0192239500. "Bersukan Menjalinkan Perpaduan".

Klik disini untuk gambar seterusnya...

3 comments:

  1. saya tak pernah taw ade blog dan aktiviti badminton kecuali baru2 ni. dan saya buat ketika ini bermain di kawasan sport centre alam jaya (belakang dekat2 kilang tu) juga dgn ahli2 alam suria. brader baju takde lengan tu ade Nampak dia main kat alam jaya baru2 ni friendly match ngn team kitaorang.
    saya juga dah TERBUAT facebook Alam Suria Komuniti Puncak Alam (boleh taip tu dah LIKE difacebook). well, saya tak taw, sy orang baru dialam suria april 2012 baru pindah sini.
    apa2 pon selamat berkenalan.. boleh taw jadual main badminton di meru sports centre.

    ReplyDelete
  2. Salam Alam Surians,

    Saya sebagai salah seorang rakan kongsi Trio Futsal Alam Jaya, Puncak Alam mengalu-alukan kehadiran tuan2 untuk bermain badminton di gelanggang kami.Untuk makluman, kami menawarkan diskaun sekiranya anda membuat tempahan bulanan.Untuk maklumat lanjut sila hubungi 013-767 0202.Terima kasih atas sokongan saudara amdfaizal.

    ReplyDelete